Дубівська громада
Ковельський район, Волинська область

Про розроблення схеми санітарної очистки населених пунктів Дубівської сільської ради

ДУБІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

КОВЕЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ТРИДЦЯТА СЕСІЯ

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

03 квітня 2018 р,№30/20                 

с. Дубове                 

 

Про  розроблення схеми санітарної очистки

населених пунктів Дубівської сільської ради

 

          Розглянувши лист начальника Ковельського міськрайонного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області  від 28.03.2018 р за №18-09/132 враховуючи висновки та пропозиції комісії з питань   земельних відносин, сільського господарства, екології, будівництва та перспективного планування, керуючись статтею 25, підпунктом 6 пункту «а» статті 30, статтею 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до підпункту 4, пункту 1 статті 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», пункту «б» статті 21 Закону України «Про відходи», Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070 (зі змінами), Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України від 10. 01. 2006 року № 6 «Про затвердження Рекомендацій із розробки схем санітарної очистки населених пунктів», Наказу Міністерства з питань житлово – комунального господарства України від 30. 07. 2010 року № 259 «Про затвердження правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів», ДБН Б,2,2-6:2013 «Склад та зміст схеми санітарного очищення населеного пункту», з метою впорядкування питань у сфері поводження з відходами, забезпечення утримання населених пунктів громади в належному санітарному стані, зменшення негативного впливу відходів на довкілля та здоров’я населення селищна рада:

ВИРІШИЛА:

 1. Розробити Схему санітарної очистки території населених пунктів Дубівської сільської ради Ковельського району Волинської області та норми надання послуг з вивезення побутових відходів.

 2. Визначити замовником розроблення схеми санітарної очистки території населених пунктів Дубівської сільської ради виконавчий комітет Дубівської сільської ради.

3. Схему санітарної очистки території населених пунктів Дубівської сільської ради розробити на розрахунковий термін на 10 років з визначенням першочергових (5 років) та довгострокових заходів.

4. Головному бухгалтеру Дубівської сільської ради в установленому законодавством порядку передбачити кошти в сільському бюджеті на розроблення зазначеної в пункті 1 цього рішення документації.

5. Голові Дубівської сільської ради в установленому законодавством порядку визначити виконавців та укласти угоду з виконавцями послуг щодо розроблення Схеми санітарної очистки та норм надання послуг з вивезення побутових відходів.

6. Виконавчому комітету Дубівської сільської ради :

6.1. надати вихідні данні для розроблення Схеми санітарної очистки населених пунктів територіальної громади з урахуванням існуючої системи та для визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів;

6.2. розробити завдання на розроблення Схеми санітарної очистки населених пунктів територіальної громади та визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів.

7. Замовнику, виконавцям та комунальному підприємству укласти угоду щодо взаємних дій по розробленню Схеми санітарної очистки населених пунктів та визначенню норм надання послуг з вивезення побутових відходів.

8. Після розроблення зазначеної в пункті 1 рішення документації виконавчому комітету селищної ради в установленому порядку погодити її та забезпечити проведення громадського обговорення розробленої містобудівної документації.

9. Після громадського обговорення винести містобудівну документацію на розгляд та затвердження на сесію Дубівської сільської ради.

10. Контроль покласти  комісії з питань земельних відносин, сільського господарства, екології, будівництва та перспективного планування 

 

 

 

 

Сільський голова                                                                                 Р.В.Троцюк