Засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів
11 лютого на базі НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» с. Вербка пройшов семінар-практикум вчителів початкових класів. Члени МО презентували досвід своєї роботи з проблеми «Формування освітніх компетентностей на уроках в початкових класах шляхом впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій».
Голова МО Богдан Людмила Петрівна провела майстер-клас на тему: «Методична система «Щоденні 5».
Дрипа Людмила Петрівна ознайомила присутніх з можливостями використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови: технологією «кластера»; квестовою технологією; методом проєктів; прийомом-грою «шість капелюхів» для розвитку критичного мислення; технологією ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення). Після чого в групах педагоги докладніше опрацювали поданий теоретичний матеріал та продемонстрували практичне використання даних технологій в освітньому процесі.
Також учасники обговорили питання «Використання опорних схем з метою розвитку мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови», з яким виступила вчитель початкових класів Прокопова Анжела Володимирівна.
Федорук Ірина Вячеславівна вказала на актуальність реалізації технології продуктивного навчання моловших школярів, що зумовлена вимогами нового Держстандарту початкової освіти, а саме – формування суспільно активної, творчої, компетентної особистості, яка, на відміну від людини-виконавця, самостійно генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення. Для успішного майбутнього учням необхідно розвивати здатність долати життєві труднощі, сприяти саморозвитку особистості, яка буде контролювати власне і соціальне життя, брати на себе відповідальність за свої дії, захищати себе і свої життєві цінності, піклуватися про інших. Ірина Вячеславівна ознайомила з цілями та методами продуктивного навчання, структурою продуктивного уроку.
Учасникам семінару запропоновано матеріали для використання в подальшій роботі.
У підсумку вчителі, практикуючи проведення такого виду діяльності як «письмо для себе», мали можливість поділитись своїми враженнями та відмітили високу результативність та практичність проведеного заходу.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)