Прогноз бюджету Дубівської сільської територіальої громади на 2022-2024 роки
Прогноз бюджету Дубівської сільської
територіальної громади
на 2022–2024 роки
(03509000000)
кодбюджету
І.Загальна частина
Прогноз бюджету Дубівської сільської територіальної громади на 2022 –2024 (далі – Прогноз) роки ґрунтується на положеннях Бюджетного кодексуУкраїни,Бюджетноїдеклараціїна2022–2024роки,схваленоїпостановоюКабінетуМіністрівУкраїнивід31.05.2021№548,ПрограмидіяльностіКабінету МіністрівУкраїни,затвердженоїпостановоюКабінетуМіністрівУкраїни від 12.06.2020 № 471, Національної економічної стратегії на період до2030року,затвердженоїпостановоюКабінетуМіністрівУкраїнивід03.03.2021
№ 179, Стратегії розвитку Дубівської сільської територіальної громади .
ПрогнозскладенозметоюдотриманнявимогБюджетногокодексуУкраїнивчастиніобов’язковостіскладаннядокументусередньостроковогобюджетногопланування,щовизначаєпоказникимісцевогобюджетунасередньостроковийперіодієосновоюдляскладанняпроектумісцевогобюджету,складанняпланівдіяльностіголовнимирозпорядникамикоштівбюджету сільськоїтериторіальноїгромади,формуваннянимиефективноїтаспроможної мережі підвідомчих установ, здійснення своєчасних підготовчихзаходівзїїформування.
Основнимизавданнямибюджетноїполітикинатериторії сільськоїтериторіальної громади в середньостроковій перспективі залишаються, як і впопередніроки,забезпеченнянаданнябюджетнимиустановамиякіснихсоціальнихпослугнаселеннюгромади,фінансовезабезпеченнявиконаннядержавних, регіональних та місцевих програм соціально-економічного розвиткувідповідно до законодавства, підтримка і розвиток окремих напрямів і галузейдіяльностісуспільствавмежахфінансовоїспроможностібюджету сільськоїтериторіальної громади.
Прогнозна2022–2024рокиміститьцілідержавноїірегіональноїполітики на місцевому рівні у відповідній сфері діяльності, формування та/абореалізацію якої забезпечують головні розпорядники коштів бюджету сільськоїтериторіальної громади, та показники їх досягнення на 2022–2024 роки умежах визначенихграничних показниківвидатків.
Очікуванимирезультатамиреалізаціїбюджетноїполітикивсередньостроковійперспективієсвоєчаснавиплатазаробітноїплатипрацівникамбюджетнихустановтанедопущенняутворенняпростроченоїкредиторськоїзаборгованостізатакимивиплатами,своєчаснаоплатаенергоносіїв, які споживаються бюджетними установами, які фінансуються збюджету сільської територіальноїгромади,забезпеченняналежногоспівфінансуванняпроектівтазаходів,якізабезпечуютьсязарахуноктрансфертівздержавногобюджетуурозмірах,визначенихзаконодавством,недопущенняутворенняпростроченоїзаборгованостізавидаткамибюджету сільської територіальноїгромади,фінансовезабезпеченнявиконаннявласнихтаделегованихповноважень сільською радою, фінансове забезпечення виконання головними розпорядникамибюджетнихкоштівїхпланівдіяльності,упорядкуваннямережібюджетнихустанов,якабзабезпечуваладосягненняметиіцілейїхдіяльностізмаксимальноюефективністюта мінімальними затратами.
РазомзтимпоказникиПрогнозуможутьперебуватипідвпливомпотенційних чинників як макроекономічного середовища, так і спонтанних дійчи рішеньцентральнихорганіввлади.
ПоказникиПрогнозуможутьзмінюватисьвнаслідок:
- підвищенняфактичнихцінітарифівнаенергоносіїпонадрівень,визначенийуБюджетній декларації;
- прийняття центральними органами рішень, які призводять до збільшеннявидатків місцевих бюджетів, без передачі відповідного фінансового ресурсу наїх виконання;
- невиконання доходної частини внаслідок невиконання цілей розвитку,визначених устратегіїгромади;
- фактичне перевищення рівня споживчих цін та цін виробників порівнянозрівнем,прийнятимуБюджетнійдекларації;
- визначенняміжбюджетнихтрансфертів(освітнясубвенція,базовадотація, додаткові дотації) в обсягах, що не забезпечують фінансування установнарівні,визначеномузаконодавством;
- зміни порядків використання трансфертів, які призводять до погіршеннястану забезпечення заходів, що здійснюються за рахунок цих трансфертів, чивимагаютьдодатковихвидатківзбюджетугромади.
Мінімізація зазначених ризиків практично не залежить від зусиль громади,тому у разі їх виникнення Прогноз потребуватиме кардинальної зміни, оскількиу разі відсутності належної компенсації з центрального бюджету призведе допогіршеннярівнязабезпеченостівласнихтаделегованихповноважень,скорочення існуючої мережі установ, що надають соціальні послуги жителямгромади чи згортання низки проектів, які вже реалізуються чи плануються довиконання.
ХочаПрогнозєвиключноорієнтиромдляскладанняпроектубюджетусільськоїтериторіальноїгромади,фактичніпоказникипроектубюджетунаконкретнийплановийбюджетнийперіодвідрізнятимутьсявіданалогічнихпоказників,щомістятьсяуПрогнозі,оскількибазуватиметьсянадетальних,анеузагальненихрозрахункахобсягіввидатків,обґрунтованихголовнимирозпорядникамикоштівбюджетугромадивідповіднодовимогІнструкціїзпідготовки бюджетних запитів, та конкретних обсягів трансфертів з державногобюджетуіумовїхвикористаннявплановомубюджетномуперіоді.
ІІ.Основніпрогнозніпоказникиекономічногота
соціальногорозвитку
|
№з/п |
Назвапоказника |
Одиницявиміру |
2022 рік |
2023 рік |
2024 рік |
||||||
|
1. |
Чисельністьнаявногонаселення |
тис. осіб |
7100 |
7120 |
7140 |
||||||
|
2. |
Загальнийприрістнаселення |
осіб |
17 |
20 |
20 |
||||||
3. |
Кількістьмалихпідприємств |
од. |
64 |
65 |
65 |
|
||||||
4. |
Кількість підприємців-фізичних осібзареєстрованихякплатникиподатків |
од. |
148 |
150 |
150 |
|
||||||
5. |
Середньомісячназаробітнаплатапрацівників |
грн |
13952,0 |
15277,0 |
16315,0 |
|
||||||
6. |
Рівеньбезробіття населення,визначеного за методологією МОП, увіці 15-70 років, у % до економічноактивногонаселення відповідноївіковоїгрупи |
% |
0,7 |
0,9 |
0,8 |
|
||||||
Протягом 1 півріччя 2021 року забезпечувалась реалізація завдань та заходівПрограмиекономічногоі соціальногорозвитку Дубівської сільської територіальноїгромади .
ВиконаннязавданьтазаходівПрограмиздійснювалисьзатрьоманапрямкамиспрямованиминарозв’язанняпроблемрозвиткугромадитадосягнення поставленихцілей:
- економічнийрозвитокгромадитапідвищенняконкурентоздатності;
- розвитокінфраструктуригромадитасистеминаданнясоціальнихпослуг;
- створеннясприятливих умовдлязалученняінвестицій.
Середньообліковачисельністьпостійногонаселенняу2021роцісклала7083 осіб, що становить 99,5% до 2020 року. Зменшення чисельності населеннявідбулосязарахунокприродногоскороченняна34особи.
Агропромисловийкомплексгромадиналічує4 активнихсільськогоспода-рських підприємств.Наявність всіх сільськогосподарськихугідьна території Дубівської сільської територіальної громади складає 11400,4 га, втомучисліріллястановить5892,63га.
ПротягомІпівріччя2021рокуна території громади зареєстровано150 фізичних осіб-підприємців. Кількість підприємців-фізичних осіб зменшиласьвпорівнянніз2020рокомна 26осіб,або17,3%.
Станом на 01.07.2021 збір податків, зборів та інших обов’язкових платежівдо бюджетів усіх рівнів становить 4159,5 тис. грн., що на 16,6% більше, ніж засічень-червень 2020року.
Доходи загального фонду бюджету сільської територіальної громади (без трансфертів) за 6 місяців2021рокусклали10349,8 тис.грн.,щона12,2%більше,ніжу2020році.
Загальна сума міжбюджетних трансфертів за звітний період збільшилась на39,8%ісклала23247,2тис.грн.
Загальнівидаткибюджетусільської територіальної громадиуІпівріччі2021рокузбільшилисьупорівнянні зминулимрокомна30,4%ісклали31887,8тис.грн.
Рівень дотаційності бюджету (частка базової дотації в доходах загальногофонду бюджету сільської громади) у 2021 році становить 8,0%.
Частка видатків бюджету розвитку в загальному обсязі видатків бюджетусільської громади(безурахуваннявласнихнадходжень)узвітномуроцідорівнює2,1%.
Середньомісячназаробітна плата одногоштатногопрацівникаскладає12871грн.,щона51%більшеаналогічногопоказника2020року.
Заборгованістьізвиплатизаробітноїплатистаномна01.07.2021відсутня.
ІІІ.Загальніпоказникибюджету
Загальні показники, прийняті у Прогнозі (додаток 1):на2022рік:
доходимісцевогобюджетуусумі 65029338 грн,утомучислі:
загальногофонду - 63756011,00грн, спеціального фонду -1273327,00грн;
видаткимісцевогобюджетуусумі 65029338,00грн,утомучислі:загального фонду– 63756011,00 грн, спеціального фонду -1273327,00грн;
на2023рік:
доходимісцевогобюджетуусумі 71489693,00грн,утомучислі:загального фонду – 70161731,00грн, спеціального фонду – 1327962,00грн;
видаткимісцевогобюджетуусумі71489693,00грн,утомучислі:загального фонду 70161731,00грн, спеціального фонду-1327962,00 грн;
на2024рік:
доходимісцевогобюджетуусумі 74706009,00грн,утомучислі:загального фонду – 73215212,00грн, спеціального фонду – 1490797,00грн;видаткимісцевогобюджетуусумі74706009,00грн,утомучислі:загальногофонду–73215212,00 грн,спеціальногофонду–1490797,00гривень.
ІV.Показникидоходівбюджету
Показникидоходівбюджетунаведеніудодатку2допрогнозубюджетуДубівської сільськоїтериторіальноїгромади на2022-2024роки.
ПрирозрахункупрогнозудоходівбюджетуДубівської сільської територіальної громадина2022-2024рокивраховувалисяосновніпрогнозніпоказникиекономічногоі соціальногорозвитку України,нормподатковоготабюджетногозаконодавства.
При плануванні бюджету в дохідній частині враховувалися фактори впливуна збільшення/зменшення надходжень платежів до бюджету: ріст фонду оплатипраці працівників (штатних та нештатних), зайнятих економічною діяльністю; рістмінімальноїзаробітноїплати;рістрозмірупосадовогоокладупрацівникаIтарифногорозрядуЄдиноїтарифноїсітки;іншічинники,щовпливаютьнанадходженняплатежівдобюджету(податковийборг,пільги,встановленімісцевою радою, тощо). При плануванні доходів на 2022 - 2024 роки врахованонаступнісуттєвізміни:
- відміна пайового внеску з 2021 року відповідно до Закону України від20.09.2019№132-ІХ"ПровнесеннязмінвдеякізаконодавчіактиУкраїнистосовностимулюванняінвестиційної діяльності вУкраїні";
- застосуванняіндексуспоживчихцінза2017-2023роки,якийвикористовуєтьсядлявизначеннякоефіцієнтаіндексаціїнормативноїгрошовоїоцінкиземельнаселенихпунктівтаіншихземельнесільськогосподарськогопризначення,врозмірі100відсотківвідповіднодоЗаконуУкраїнивід23.11.2018№ 2628-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких іншихзаконодавчихактівУкраїнищодопокращенняадмініструваннятапереглядуставококремихподатківізборів".
Найбільшупитомувагуувласнихдоходахзагальногофондузаймаютьподатоктазбірнадоходифізичнихосіб,податокнамайно таєдинийподаток.
Доходизагальногофонду(безурахуваннятрансфертів)
грн
Роки |
2022рік |
2023рік |
2024рік |
Загальнийфонд,у т.ч. |
23175200,00 |
25492720,00 |
28041992,00 |
Податоктазбірнадоходи фізичнихосіб |
11950000,00 |
13145000,00 |
14459500,00 |
Питомавага,% |
51,5 |
51,6 |
51,6 |
Податокнамайно |
4283000,00 |
4711300,00 |
5182430,00 |
Питома вага,% |
18,4 |
18,4 |
18,4 |
Єдинийподаток |
5814000,00 |
6395400,00 |
7034940,00 |
Питомавага,% |
25,0 |
25,1 |
25,0 |
Відповідно до норм Податкового кодексу України основним показникомдля розрахунку прогнозних надходжень податку та збору на доходи фізичнихосібєфондоплатипрацінайманихпрацівників.
Розрахунокпрогнозунадходженьподаткунадоходифізичнихосібна2022–2024рокиздійсненозурахуваннямочікуваногообсягуфондуоплатипраці,рівнясередньоїзаробітноїплати,збільшеннямінімальноїзаробітноїплати, а також наявної бази та ставок оподаткування доходів фізичних осіб ізміндоподатковогозаконодавства.
Основнічинники,яківплинутьнанадходженняподаткунадоходифізичних осіб:
-
- збільшеннямінімальноїзаробітноїплати(з1січня2022року–6500,0грн,з1жовтня2022року–6700,0грн,з1січня2023року–7176грн,з1січня2024року– 7 665,0грн);
- зниження податкового навантаження на громадян за рахунок наданняподаткової соціальної пільги на рівні 50% прожиткового мінімуму дляпрацездатних осіб для будь-якого платника податку за умови, що дохіднеперевищує1,4прожитковогомінімумудляпрацездатнихосіб;
- легалізаціявиплатизаробітноїплатитаінше.
Збільшеннянадходженьпоєдиномуподаткуплануєтьсязарахунокзбільшення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, мінімальноїзаробітноїплатитазростанняміндексуцінвиробників промисловоїпродукції.
Прирозрахункуподаткуврахованопо:
а) платникам – фізичним особам 1 групи – зростання розміру прожитковогомінімуму для працездатних осіб, у зв’язку з тим, що ставка збору встановлюєтьсявідйогорозміру;
б) платникам – фізичним особам 2 групи – зростання розміру мінімальноїзаробітноїплати,узв’язкузтим,щоставказборувстановлюєтьсявідїїрозміру;
в)платникам3групи(юридичнітафізичніособи)–збільшенонапрогнознийіндексцінвиробниківпромислової продукції.
Прогнозні надходження плати за землю в бюджет громади обраховані зурахуванням як об’єктивних так і суб’єктивних факторів, а також без врахуванняіндексації нормативно грошової оцінки земельних ділянок і планується на рівні2021року.
Обсягміжбюджетнихтрансфертівздержавногобюджетудобюджетусільської територіальноїгромадипрогнозується:
-базовадотація : у 2022році– 3310200,00грн; у 2023році–3905900,00 грн;
2024році– 4611200,00 гривень;
-освітнясубвенція: у 2022році–36567200,00 грн; у 2023 році– 40050100,00грн; у 2024році–42783000,00 гривень;
Прогнозні показники спеціального фонду сільського бюджету (безурахуванняміжбюджетнихтрансфертів)складаютьна:
– 2022рікусумі 1273327,00грн;
– 2023рікусумі1327962,00грн;
– 2024рікусумі 1490797,00гривень.
V.Показникифінансуваннябюджету,показникимісцевогоборгу,гарантованогоАвтономноюРеспублікоюКрим,обласноюрадоючитериторіальноюгромадоюміста боргута наданнямісцевихгарантій
Прогнозом залучення джерел фінансування у 2022, 2023 та 2024 роках непередбачається, оскількидоходи та видатки збалансовані між собою, видаткинаобслуговуваннямісцевогоборгу тамісцевихгарантійнепрогнозуються,оскільки запозичення до бюджету міської територіальної громади та наданнягарантій не плануються і на початок 2022 року боргові зобов’язання відсутні(додатки4,5доПрогнозуне складались).
VІ.Показникивидатківбюджету танаданнякредитів збюджету
Граничніпоказникивидатківмісцевогобюджетуголовнимрозпорядникамкоштів:
на2022рікусумі 64737988 грн,утомучислівидаткизагальногофонду–63464661грн,спеціальногофонду–1273327,00грн;
на2023рікусумі 71180283 грн,утомучислівидаткизагальногофонду–69852321,00грн,спеціальногофонду–1327962,00грн;
на 2024 рік у сумі 74378959,00грн, у тому числі видатки загальногофонду–72888162,00 грн,спеціального фонду- 1490797гривень.
Інформаціящодо показниківвидатковоїчастинимісцевогобюджету насередньостроковий період в розрізі головних розпорядників коштів наведена удодатку4 доПрогнозу.
Інформаціящодо показниківвидатковоїчастинимісцевогобюджету насередньостроковий період за Типовою програмною класифікацією видатків такредитуваннябюджетунаведенаудодатку5доПрогнозу.
Граничні показники видатків місцевого бюджету по головномурозпорядникукоштів –Дубівській сільській раді Ковельського району:
на2022рікусумі 9826171,00грн,утомучислівидаткизагальногофонду–9379771,00грн,спеціальногофонду– 446400,00грн;
на2023рікусумі 11164653,00грн,утомучислівидаткизагальногофонду–10707393,00 грн,спеціальногофонду– 457260,00грн;
на 2024 рік у сумі 11099395,00грн, у тому числі видатки загальногофонду–10522785,00грн,спеціальногофонду– 576610 гривень.
Основними цілями державної політики на місцевому рівні Дубівської сільськоїрадиєзабезпеченнявиконанняКонституції,законівУкраїни,нормативнихактів Кабінету Міністрів України,іншихнормативно-правовихактів; виконання регіональних і місцевих програм соціально-економічного такультурного розвитку; виконання покладених завдань; сприяння впровадженнюпроектнихрішень,організаціязаходів,спрямованихнапокращенняінвестиційного та інноваційного клімату громади; взаємодія з іншими органамимісцевогосамоврядування;забезпеченнявзаємодіїзгромадськимиорганізаціями; задоволення потреби населення громади в інформації; реалізаціянаданих державою, а також делегованих повноважень; забезпечення напряміврегуляторноїполітикигромадитаадміністративнихпослуг;формуванняінвестиційно привабливогоіміджугромади.
Також, є забезпечення соціальною підтримкою танаданнямсоціальнихпослугвразливимверствамнаселення,зокремаособампохилого віку, з інвалідністю, ветеранам війни та учасникам антитерористичноїоперації, громадянам які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи,сім’ямтаособам,якіперебуваютьускладнихжиттєвихобставинах,малозабезпеченим внутрішньо переміщеним особам, іншим категоріям осіб, якізгідноіззаконодавствомУкраїнимаютьправонапільги,сім’ямтадітям;сприяння запобіганню та протидії домашнього насильства, торгівлі людьми;створенняналежнихумовдляінтеграціїтаповноцінноїучастівжиттісуспільства дітей з інвалідністю; забезпечення рівних прав і можливостей жінокічоловіків;організаціяоздоровленнядітей,якіпотребуютьособливоїсоціальноїуваги та підтримки; посилення рівня соціального захисту населеннягромади.
Основними цілями єзабезпеченняреалізаціїнатериторіїгромадизавданьв галузіжитлово-комунальногогосподарства, у тому числі:благоустроюнаселенихпунктів,поводженнязпобутовимивідходами; утримання житлового фонду вналежному стані;здійсненняпоточногоремонтудоріг;забезпечення охорони навколишнього природного середовища, раціональноговикористання,відтворення таохорониприродних ресурсів.
Граничні показники видатків місцевого бюджету головному розпорядникукоштів–відділу освіти, охорони здоров’я, культури, молоді та спорту Дубівської сільської ради:
на 2022 рік у сумі грн, у тому числі видатки загальногофонду– 241863125,00 грн,спеціального фонду–8175289,00грн;
на 2023 рік у сумі 272 717 054,00 грн, у тому числі видатки загальногофонду–263745815,00грн,спеціального фонду–8971239,00грн;
на 2024 рік у сумі290 652 287,00 грн, у тому числі видатки загальногофонду–280805500,00грн,спеціального фонду–9846787,00грн.
Основнимицілямидержавноїполітикинамісцевомурівнівідділу в галузіосвітиєреалізаціяправадітейназдобуттязагальноїсередньоїосвіти(забезпечення рівних можливостей)відповіднодо освітніх потреб особистостіта її індивідуальних здібностей та можливостей; забезпечення сталого розвиткудошкільної освіти та виховання дітей; забезпечення сталого розвитку потребдівчат і хлопців у сфері позашкільної освіти; організація відпочинку і дозвіллядітей.
Основнимицілямидержавноїполітикинамісцевомурівнів галузіохорони здоров’яє підвищенняефективностізаходівзпрофілактики,ранньоговиявленняталікуваннязахворювань, наданнясвоєчасноїтакваліфікованоїмедичної та лікарськоїдопомоги, забезпеченнясоціальної справедливості ізахиступравгромадяннаохоронуздоров’я.
Основнимицілямидержавноїполітикинамісцевомурівні відділув галузі культури,молодітаспорту - єствореннясприятливихумовдлярозвиткуісамореалізаціїукраїнськоїмолоді,формуванняїїгромадянськоїпозиціїтанаціонально-патріотичноїсвідомості;гарантуванняправгромадянусферікультури,задоволеннякультурнихпотреб;створенняумовдлятворчогорозвиткуособистості,підвищення культурного рівня, формування здорового способужиття, фізичного розвитку, проведення фізично-оздоровчих та спортивнихзаходів серед населення, забезпечення діяльності мережі закладів культури.
Граничні показники видатків місцевого бюджету головному розпорядникукоштів–Фінансовомувідділу Дубівської сільської ради:
на2022рікусумі1462256,00 грн,утомучислівидаткизагальногофонду
–1462256,00 грн;
на2023рікусумі1607410,00грн,утомучислівидаткизагальногофонду
–1607410,00 грн;
на2024рікусумі1721610,00грн,утомучислівидаткизагальногофонду
–1721610,00 грн.
Основними цілями державної політики на місцевому рівніФінансовоговідділу є здійснення функцій зі складання прогнозів місцевого бюджету,складання,виконаннямісцевогобюджету,контрользавитрачаннямкоштіврозпорядникамибюджетнихкоштів;забезпеченняефективногоіцільовоговикористаннябюджетнихкоштіввмежахповноважень,визначенихзаконодавством;розробленняпропозиційщодоудосконаленняметодівфінансовогоібюджетногоплануваннятаздійсненнявитрат;здійсненнязагальноїорганізаціїтауправліннявиконанняммісцевогобюджету,координаціявмежахсвоєїкомпетенціїдіяльностіучасниківбюджетногопроцесу з питань виконання бюджету, а також інших функцій, пов’язаних зуправліннямкоштами місцевогобюджету.
В Прогнозі враховано ґендерні аспекти у відповідній сфері/галузі з оглядуназабезпеченнявідповіднихпотребтазадоволенняґендернихінтересівузакладах,щофінансуютьсязмісцевогобюджету,інормтанормативівзабезпеченнявідповідних категорій,визначених законодавством.
Також при складанні Прогнозу враховановплив на показники видатківмісцевого бюджету змін до нормативно-правових актів, у першу чергу, розмірівмінімальноїзаробітноїплати,першоготарифногорозрядуЄдиноїтарифноїсітки, змін у мережі бюджетних установ/закладів та у структурі і чисельності їхпрацівників,тощо.
VIІ.Бюджетрозвитку
Навиконанняінвестиційнихпроектівбюджетніпризначеннянепередбачаються.
VIІI.Взаємовідносинибюджетузіншимибюджетами
Обсягміжбюджетнихтрансфертівздержавногобюджетудобюджетусільської територіальноїгромадипрогнозується:
2022рік–39877400,00 грн;
2023рік–43956000,00грн;
2024рік–47394200,00грн,
у томучислі:
-базовадотація:
2022рік–3310200,00грн;
2023рік–3905900,00 грн;
2024рік–4611200,00грн;
-освітнясубвенція:
2022рік–36567200,00 грн;
2023рік–40050100,00грн;
2024рік–42783000,00грн;
Обсяг міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів до бюджету сільської територіальної громади прогнозується :
2022 рік -703411,00 грн;
2023 рік – 713011,00 грн;
2024 рік – 731920,00грн;
у тому числі:
- інша субвенція на на утримання відділення стаціонарного догляду для постійного проживання в с.Облапи за рахунокіншої субвенції з бюджету Голобської селищної територіальної громади :
2022 рік -522611,00грн;
2023 рік – 522611,00 грн;
2024 рік – 532000,00грн;
- інша субвенція на на утримання відділення стаціонарного догляду для постійного проживання в с.Облапи за рахунок іншої субвенції з бюджету Люблинецької селищної територіальної громади :
2022 рік -180800,00грн;
2023 рік – 190400,00 грн;
2024 рік – 199920,00грн;
Прогнозом передбачено надання з бюджету сільської територіаль-ноїгромадиміжбюджетних трансфертів:
- Бюджету Ковельської міської територіальної громади – інша субвенція змісцевого бюджету :на матеріальні стимули для працівників лікувально-профілактичних закладів первинного рівня;на оплату послуг по реабілітації дітей-інвалідів громади в Центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів м.Ковель;на оплату енергоносіїв закладів охорони здоров'я:
2022рік–424918,00грн;
2023рік–462838,00грн;
2024рік–492005,00грн.
- БюджетуСтаровижівської селищноїтериторіальноїгромади–іншасубвенція з місцевого бюджету на матеріальні стимули для працівників лікувально-профілактичних закладів первинного рівня;на утримання об'єднаного трудового архіву сіл, селища Старовижівського району;на оплату енергоносіїв закладів охорони здоров’я
2022рік–271978,00грн;
2023рік–294133,00грн;
2024рік–313157,00грн.
IX.Іншіположеннятапоказникипрогнозубюджету
При складанні Прогнозу застосовані такі основні макропоказникиекономічного і соціальногорозвиткуУкраїни:
Назвапоказника |
2022 (прогноз) |
2023 (прогноз) |
2024 (прогноз) |
Індексспоживчихцін(ІСЦ): грудень до грудня попереднього року,відсотки |
106,2 |
105,3 |
105,0 |
Індексцінвиробників(ІЦВ): грудень до грудня попереднього року,відсотки |
107,8 |
106,2 |
105,7 |
Підчасформуваннявидатковоїчастинина2022–2024рокиврахованотакіпоказники:мінімальноїзаробітноїплати:
з01 січня2022року–врозмірі6 500 грн,
з01 жовтня2022року–врозмірі6700 грн;
з01 січня2023року–врозмірі7 176 грн;
з01 січня2024року–врозмірі7 665 грн;
посадовогоокладупрацівникаІтарифногорозрядуЄдиноїтарифноїсітки:
з01 січня2022року–врозмірі2 893 грн,
з01 жовтня2022року–врозмірі2 982 грн;
з01 січня2023року–врозмірі3 193 грн;
з01січня2024року–врозмірі3411 гривень.
прожитковогомінімуму:
|
2022рік |
2023рік |
2024рік |
||||||
зсічня |
злипня |
згрудня |
зсічня |
злипня |
згрудня |
зсічня |
з липня |
згрудня |
|
Прожитковиймінімум,грн:на однуособу |
2393 |
2508 |
2589 |
2589 |
2713 |
2778 |
2778 |
2911 |
2972 |
длядітейвіком до 6 років |
2100 |
2201 |
2272 |
2272 |
2381 |
2438 |
2438 |
2555 |
2609 |
длядітейвіком від6 до 18 років |
2618 |
2744 |
2833 |
2833 |
2969 |
3040 |
3040 |
3186 |
3253 |
для працездатнихосіб |
2481 |
2600 |
2684 |
2684 |
2813 |
2880 |
2880 |
3018 |
3082 |
для осіб, які втратили |
1934 |
2027 |
2093 |
2093 |
2193 |
2246 |
2246 |
2354 |
2403 |
|
2022рік |
2023рік |
2024рік |
||||||
зсічня |
злипня |
згрудня |
зсічня |
злипня |
згрудня |
зсічня |
з липня |
згрудня |
|
працездатність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДоПрогнозудодаються:
Додаток 1«Загальні показники бюджету»Додаток 2 «Показники доходів бюджету»Додаток3«Показникифінансуваннябюджету»
Додаток6«Граничніпоказникивидатківбюджетутанаданнякредитівзбюджетуголовним розпорядникам коштів»
Додаток 7 «Граничні показники видатків бюджету за Типовоюпрограмноюкласифікацієювидатківтакредитуваннямісцевогобюджету»
Додаток 11 «Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів»Додаток12«Показникиміжбюджетнихтрансфертівіншимбюджетам»
Нескладались:
Додаток4«Показникимісцевогоборгу»
Додаток5«ПоказникигарантованогоАвтономноюРеспублікоюКрим,обласною радою чи територіальною громадою міста боргу і надання місцевихгарантій»
Додаток8«ГраничніпоказникикредитуваннябюджетузаТиповоюпрограмноюкласифікацієювидатківтакредитуваннямісцевогобюджету»
Додаток9«Показникибюджетурозвитку»
Додаток 10 «Обсяги капітальних вкладень бюджету у розрізі інвестиційнихпроектів»
Начальникфінансовоговідділу НаталіяБАБАРИГА