Дубівська громада

Волинська область, Ковельський район

ТОВ “ГК “Нафтогаз України” інформує!

Дата: 14.07.2022 10:48
Кількість переглядів: 133

Починаючи з 1 травня 2022 року, понад 10 млн українських домогосподарств, що були побутовими споживачами газу 23 регіональних газопостачальних компаній, зокрема у Волинській області, опинилися в ситуації, коли їхні постачальники не могли виконувати свою функцію. Для забезпечення безперебійного газопостачання в умовах воєнного стану «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» як «постачальник останньої надії» (відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 917-р) забезпечила постачання газу побутовим споживачам Волинської області. Надалі на підставі відповідних рішень Міністерства енергетики України та Оператора газотранспортної системи України (далі — ОГТСУ) для захисту інтересів споживачів їх було включено до реєстру споживачів «Газопостачальної компанії «Нафтогаз України» на умовах річного тарифного плану «Фіксований» з однією з найвигідніших цін на ринку — 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування).

З огляду на важливість комунікації соціально значущих питань, ускладненої умовами воєнного стану та вторгненням Російської Федерації, інформуємо про зміну постачальника газу для мешканців Волинської області. Усю додаткову інформацію можна отримати на сайті gas.ua. Для полегшення інформаційної роботи надаємо відповіді на найбільш актуальні питання, що постали у зв’язку з цією ситуацією.

 

1. Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?

Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся

автоматично. Водночас ми радимо споживачам звернутися до контакт-центру

Товариства для актуалізації контактної інформації.

2. Чи були збережені пільги після зміни постачальника?

Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.

3. Якою буде вартість газу?

Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану

«Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3

(з ПДВ, без вартості транспортування).

Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.

4. З якої дати слід оплачувати рахунки?

Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на

рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня

2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.

5. Що робити з переплатою за спожитий газ?

Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових

субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника.

На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.

Водночас ми радимо споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали

переплати, здійснити такі дії:

? написати заяву на повернення переплати;

? додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських

реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО,

ЄДРПОУ банку);

? надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього

постачальника.

6. Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати

рахунки?

КОНТАКТ-ЦЕНТР: 066-300-28-88 098 -300-28-88 093-300-28-88

Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки.

Перший — від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ. Другий — від

місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його

транспортування.

Водночас ми просимо інформувати про зловживання з боку попередніх

газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати

рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1

травня 2022 року. Про такі випадки просимо повідомляти листом на

client@gas.ua.

7. Чи зберігся мій номер особового рахунку?

Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи.

Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:

? на сайті www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;

? у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook

Messenger;

? на квитанції, яку доставить Укрпошта;

? у контакт-центрі Товариства.

8. Як оплатити послуги спожитого газу?

Ми пропонуємо кілька зручних способів оплати рахунку:

Онлайн:

? в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;

? у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook

Messenger;

? через сайти та мобільні застосунки банків;

? за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).

Особисто:

? через платіжні термінали самообслуговування;

? у відділеннях банку, Укрпошти або «Нової пошти».

Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації,

звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру

Товариства:

+38 066 300 2 888;

КОНТАКТ-ЦЕНТР: 066-300-28-88 098 -300-28-88 093-300-28-88

+38 098 300 2 888;

+38 093 300 2 888.

Поширення цієї інформації серед населення регіон сприятиме швидкому

вирішенню питань, що виникають у населення, та попередить можливе

зростання соціальної напруги. Звертаємося до вас з проханням сприяти

розміщенню всієї актуальної інформації для населення вашої області в засобах

масової інформації, які підпорядковуються обласній державній адміністрації.

З повагою,

Директор                                                                           Сергій БЄЛЯЄВ

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь