ОГОЛОШЕННЯ!
У Державному аграрному реєстрі (dar.gov.ua) триває прийом заявок в рамках нової програми допомоги малим агровиробникам (у тому числі домогосподарствам, фізичним особам, які здійснюють діяльність, пов’язану з веденням особистого селянського господарства, самозайняті особи у сфері сільського господарства), які займаються сільськогосподарською діяльністю.
За умовами програми, безповоротну допомогу зможуть отримати аграрії, в тому числі власники особистих селянських господарств, які обробляють від 1 до 120 га сільськогосподарських угідь або утримують від 3 до 100 корів.
Зареєстровані у Державному аграрному реєстрі фермерські господарства та інші виробники сільськогосподарської продукції, що відповідають критеріям програми, зможуть отримати безповоротну допомогу в розмірі:
-
3100 грн на один гектар оброблюваних угідь сільськогосподарського призначення (але не більше 372 тис. грн);
-
5300 грн на кожну корову, яка перебуває у власності отримувача (але не більше 530 тис. грн).
Щоб подати заявку на участь у програмі підтримки, сільгоспвиробник має пройти реєстрацію у Державному аграрному реєстрі на платформі dar.gov.ua, перевірити усі офіційні дані про себе і свою діяльність, які автоматично підвантажаться з державних ресурсів, додати інформацію про свою діяльність (у розділі Діяльність та активності), заповнити форму заявки онлайн на фінансову підтримку та підписати її електронним цифровим підписом. Перебіг опрацювання заявки відображатиметься в електронному кабінеті фермера в режимі реального часу.
Граничний строк подання заявки до Державного аграрного реєстру - 15 листопада 2022 року.
Умовою реєстрації в Державному аграрному реєстрі є наявність:
-
паспорта, ідентифікаційного номера (для фізичних осіб)
-
кваліфікованого електронного підпису*
-
електронної пошти
-
мобільного телефону
-
банківського рахунку.
За детальною інформацією з приводу реєстрації в Державному аграрному реєстрі та подачі заявки на державну підтримку можна звертатись у Дубівську сільську раду за телефонами:
066-20-186-20, 098-258-49-03 Растригіна Анна Вікторівна
*Як отримати електронний підпис?
Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і надайте заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Електронний ключ до підпису радимо зберігати на змінному носії (наприклад, на флешці).
Якщо ви звернетесь до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку ви зможете отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис відповідно до власних тарифів.
Строк дії кваліфікованого електронного підпису складає 1-2 роки. Щоб продовжити його використання, ви можете просто поновити строк дії онлайн через веб-сайт надавача.