Дубівська громада

Волинська область, Ковельський район

Увага! Змінено час початку сьомого засідання виконавчого комітету сільської ради

Дата: 16.05.2025 16:05
Кількість переглядів: 50

19 травня 2025 року заплановане засідання виконавчого комітету сільської ради переноситься з 09:05 на 08:05.

Перелік питань, що виносяться для розгляду на засідання виконавчого комітету Дубівської сільської ради:

  1. Про порядок денний сьомого засідання виконавчого комітету.

Доповідає: заступник сільський голова Роман Троцюк.

  1. Про схвалення проєкту рішення сесії сільської ради «Про внесення змін до Програми соціального захисту населення Дубівської сільської територіальної громади на 2023 – 2025 роки», затвердженої рішенням сільської ради від 26.05.2023 року № 29/6».

Доповідає: начальник відділу соціального захисту населення Зоряна Рябко.

  1. Про схвалення проєкту рішення сесії сільської ради «Про внесення змін до рішення сесії Дубівської сільської ради від 16.05.2024р. №38/24 «Про затвердження Програми для кривдників на 2024-2026 роки».

Доповідає: фахівець із соціальної роботи Наталія Хвіць.

  1. Про схвалення проєкту рішення сесії сільської ради «Про Положення про відділ реєстрації Дубівської сільської ради».

Доповідає: секретар сільської ради Ольга Копанчук.

  1. Про схвалення проєкту рішення сесії сільської ради «Про зміни до Програми соціально-економічного розвитку Дубівської територіальної громади на 2024-2025 роки».

Доповідає: секретар сільської ради Ольга Копанчук.

  1. Про схвалення проєкту рішення сесії сільської ради «Про затвердження Положення про Службу у справах дітей Дубівської сільської ради Ковельського району Волинської області (сектор)».

Доповідає: начальник служби у справах дітей Ольга Шимчук.

  1. Про взяття на квартирний облік:
  • Погінця Романа Васильовича.

Доповідає: начальник служби у справах дітей Ольга Шимчук.

  1. Про схвалення проєкту рішення сесії сільської ради «Про внесення змін  до рішення сільської ради від 20 грудня 2024 року №46/16 «Про бюджет Дубівської сільської територіальної громади на 2025 рік».

Доповідає: начальник фінансового відділу Людмила Тищук.

  1. Про надання дозволу на тимчасове порушення благоустрою на час проведення земляних робіт.

Доповідає: начальник відділу земельних відносин та охорони навколишнього середовища Анна Растригіна.

                   10.Різне.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь